Obserwatorzy

sobota, 24 lutego 2018

Torebki szydełkowe dla dziewczynek

Torebki szydełkowe zrobiłam jeszcze przed Bożym Narodzeniem. Były drobnym upominkiem dla małych dziewczynek, które uczestniczyły w chrzcinach Meli. A że w najbliższej rodzinie tylko dziewczynki, pomyślałam, że będzie im miło, kiedy otrzymają jakieś drobiazgi w dniu, w którym przypadało święto najmłodszej wnuczki. Najmłodsza - Melania oczywiście torebki nie dostała, zrobiłam dla niej spersonalizowaną smycz do smoczka.


Torebki - sowy
(projekt znaleziony na Pintereście)
 
Nie robiłam tych torebek według opisanego wzoru, tylko na tzw. "oko". Dodałam zapięcie na kokardkę (kokardki odprute z jakieś bluzki - tu nadały się idealnie).
 



Do torebek włożyłam spersonalizowane bransoletki  - wykonane z koralików oraz jajka niespodzianki i żelki.



Chyba dziewczynkom podobał się prezencik.

15 komentarzy:

Renata Witkowska pisze...

Urocze prezenty :)

ciapara pisze...

Chce być mała dziewczynka ☺

jolajka pisze...

Bardzo fajne torebeczki, świetne upominki

halszka pisze...

Śliczne torebeczki.Pozdrawiam cieplutko.

W Harmonii pisze...

Słodkie są te torebeczki. Młode damy będą bardzo zadowolone.

Jadwiga Król pisze...

Na pewno dziewczynkom się podobały:)Pozdrawiam

jajołki pomysłowe pisze...

Świetne te torebeczki dla dziewczynek. Na pewno dostałaś za nie ze sto buziaków, hehe aż Ci zazdroszczę :-)

Urszula97 pisze...

Cudowne prezenty dla małych dziewczynek,świetne i słodkie dodatki do tego,super prezent.

Olaboga pisze...

Świetny pomysł z tymi prezentami ;) I ślicznie wyszły :)

grahasil pisze...

Och, jakie urocze prezenty :). Pozdrawiam.

anabell pisze...

Miałaś świetny pomysł - i torebki i bransoletki są prześliczne!!!I jestem pewna, że dziewczynusie były zachwycone!!!

Anna pisze...

piękne prezenty, czasami tez mam ochotę na takie słodziaki, ale żadnych dziewczynek na stanie nie ma :) pozdrawiam

Sztuka rękodzieła pisze...

Bardzo fajne prezenty, na pewno były dla dziewczynek uroczą niespodzianką i na długo ubarwią wspomnienie Meli chrzcin:-)

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Urocze torebeczki. Śliczne bransoletki. Dziewczynki na pewno zadowolone :-)

DIYmagdencja pisze...

Piękne ♥️, super pomysł na prezent.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails